sobota, 14 marca 2015

ZABIEG LAMINOWANIA Diamentowy połysk włosów

Witajcie ostatnio kupiłam dwie wersje do laminowania włosów z marion. Na pierwszy rzut poszła różowa. Producent obiecuje nam blask, wygladzenie, proste włosy, nawilzenie i włosy latwe do rozczesania. Czy takie efekty spotkały mnie?
Więc umyłam włosy płynem facelle by za bardzo nie mieszać w składzie, spłukałam, nałożyłam zawartość saszetki pod czepek,czekam...10 minut bo me włosy cienkie że cud, że je widać...spłukuję...susze włosy, rozczesuje iii......no nie czesało się zbyt miło były szorstkie ale może to wina facelle, wyprostowania i nawilżenia też nie widzę jedyne co to włosy błyszczą. Za jakiś czas zabieg powtórzę z szamponem trochę boję się że je przeproteinuję oby nie. Dam wam znać jak poszło. Sorry za brak zdjęcia ale mam dzisiaj wielkiego lenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz