sobota, 31 października 2020

Nowe lepsze Cocollino?

 Hej, witajcie po długiej przerwie. Od jakiegoś czasu testuje nowe kapsułki Cocolino 3 w 1 czy faktycznie są takie jak podaje producent? Jakie są moje odczucia wobec tych kapsułek?

Na początku widzimy ładne opakowanie, dobrze wykonane, dobrze chroni kapsułki przed dziećmi no i przed dorosłymi bo bardzo ciezko je otworzyć. Pomimo stosowania się do wytycznych producenta ledwo otworzyłam opakowanie za każdym razem wychodzi mi dodalkowa niebieska część razem z pół otwarta pokrywką. Kapsułka ma trzy komory w trzech kolorach i każdy z nich odpowiada za coś innego. Czy moje ciuchy zostały dobrze wyczyszczone? Tylko te niezbyt brudne lub przepocone, kapsułka nie radzi sobie ze śladami piasku, kurzu itp. Czy zapach jest długotrwały? Tylko póki ciuchy nam nie wyschną, jest ładny intensywny zapach potem zapachu brak. Nie wiem jak z ochroną ciuchów nie zauważyłam różnicy w kolorze czy miękkości. Może będzie chronić nowe rzeczy przez zużyciem... Może. Czy kupić te kapsułki musicie zdecydować sami. Pozdrawiam serdecznie. 


1 komentarz:

  1. Super Blog - Porcelanowa Panienko dodawaj więcej. Miło się czyta.

    OdpowiedzUsuń