niedziela, 24 sierpnia 2014

Receptury Babuszki Agafii - tonik do włosów przeciw wypadaniu włosów

Naturalny ziołowy lotion do włosów – przeciw wypadaniu, dzięki unikalnej kombinacji naturalnych składników, intensywnie wzmacnia i odżywia włosy oraz cebulki włosowe, skutecznie zapobiegając ich   wypadaniu.

Składniki – działanie:
Kminek (Carum Carvi) – dzięki dużej zawartości witamin (A, B1, B2, C, PP) i minerałów intensywnie odżywia zniszczone włosy i zapobiega ich wypadaniu.
Kora dębowa (Quersus Robur Cortex) – nadaje włosom połysk i piękny, głęboki koloryt, odświeża i pielęgnuje.
Rdest ostrogorzki (Persicaria Hydropiper) – odżywia i regeneruje, działa przeciwłojotokowo, uelastycznia skórę, wzmacnia cebulki włosów, nadaje włosom połysk.
Tatarak zwyczajny (Acorus Calamus) – odżywia i przeciwdziała wypadaniu włosów.

Sposób użyciaNanieść na czyste, wilgotne włosy i skórę głowy. Nie zmywać.

Skład INCI: Aqua with infusions of extracts: Carum Carvi, Quersus Robur Cortex, Persicaria Hydropiper, Acorus Calamus, Katon CG.

Pojemność:  150ml
Więc tonik używałam przez trzy tygodnie. Ma przyjemny ziołowy zapach i  kolor jak herbata. Nie podrażnił mi skóry głowy, była nawilżona i schłodzona. Tonik dał efekt całkiem dobry wyrosło mi po nim sporo baby hair. Jednak aplikacja  nie jest zbyt wygodna więc przelałam go do butelki ze spryskiwaczem. Produkt jak najbardziej polecam. Kupiłam w sklepie zielarskim za 10 zł. opakowania 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz