środa, 2 września 2015

SUPER PERFECTOR CC+ 10 w 1 Multifunkcyjny krem korygujący do twarzy z 3 pigmentami

Witajcie w dzisiejszym poście napiszę wam trochę o kremie CC od bielendy. Kremik dostałam do testowania jako jedna ze stu osób które najszybciej kliknęłam w link akcji organizowanej przez Bielende. Do otrzymania były minimum kremy bb,cc oraz dd ja wybrałam ten oto:

SUPER PERFECTOR CC+ 10 w 1 Multifunkcyjny krem korygujący do twarzy z 3 pigmentami

 Krem został zapakowany w mały kartonik z folią bąbelkową dzięki czemu dotarł do mnie cały i zdrowy


Na początek poznajcie produkt od strony producenta potem zajmiemy się potwierdzeniem lub zakwestionowaniem tego co obiecuje nam producent.
Na stronie Bielendy znajdziemy takie informcje:


Produkt

Innowacyjny, multifunkcyjny krem CC+ 10w1 z trzema pigmentamikorygującymi to ultra nowoczesny kosmetyk, który w sposób perfekcyjny łączy właściwości korektora do cery i pielęgnacyjne kremu. Idealnie udoskonala cerę: maskuje niedoskonałości, wyrównuje koloryt, subtelnie rozświetla, skutecznie podnosi trwałość makijażu.
Zaawansowana technologia 3 PIGMENTS HD MULTI SHADE TECHNOLOGYw sposób nowatorski łączy niesamowite działanie trzech pigmentów korygujących, z których powstał perfekcyjny, magiczny fluid w kolorze cielistym o natychmiastowym działaniu, idealnie dopasowujący się do każdej karnacji.
Pigment żółty maskuje przebarwienia i cienie np. pod oczami
Pigment zielony zmniejsza widoczność zaczerwienień
Pigment różowy dodaje blasku, rozpromienia szarą, zmęczoną cerę.
Lekka formuła szybko się wchłania, nie pozostawiając na skórze tłustej warstwy, nie zatyka porów. Zawiera naturalny filtr UV.
CIELISTY KOLOR KREMU
DZIAŁANIE
PERFEKCYNIE UDOSKONALA CERĘ
1 KREM 10 KORZYŚCI DLA SKÓRY
1. Natychmiast zmniejsza widoczność zmarszczek, bruzd, porów i przebarwień.
2. Maskuje zaczerwienienia, cienie i inne niedoskonałości
3. Wyrównuje koloryt cery
4. Subtelnie rozświetla
5. Daje efekt promiennej, pięknej cery bez błyszczenia
6. Koryguje szarość cery
7. Redukuje oznaki zmęczenia i stresu
7. Daje efekt aksamitnie gładkiej skóry
9. Zawiera naturalny filtr UV
10. Stanowi idealną bazę pod makijaż
EFEKT
NATYCHMIASTOWY EFEKT: perfekcyjna, gładka, promienna cera przez cały dzień. Przebarwienia, pory i zmarszczki mniej widoczne.
STOSOWANIE
Krem wmasować w oczyszczoną skórę twarzy. Można stosować samodzielnie lub jako bazę pod podkład.


Na samym opakowaniu naszą uwagę przykuwa zdjęcie pewnej pani które przedstawia efekt przed i po użyciu.
O taki właśnie. Na zdjęciu widać że przed użyciem na twarzy tej osoby występowały niedoskonałości po użyciu ich nie ma a twarz jest rozświetlona.
Zrobiłam tak samo na połowę twarzy nałożyłam krem cc pstryk i coś tam wyszło. Paczaj.
Po lewej stronie mam krem cc który jest niestety za ciemny moja szyja była jak śnieżka przy tej pomarańczy ale cóż norma jestem mega jasna.
Niedoskonałości krem niestety nie przykrywa no chyba że jakieś bladziutkie, cienie pod oczami minimalnie zakryte, faktycznie neutralizuje zaczerwienienie. Czy zmniejsza widoczność zmarszczek? Nie wiem:-) ale pory stają się mniej widoczne. Krem jest lekki i łatwo rozprowadza się na twarzy zostawia lekką satynową poświatę. Na tę porę roku jest idealny choć nie dla mnie. Jeżeli nie jesteś bladziochem i masz gładką cenę polecam spróbować.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz