poniedziałek, 27 października 2014

Jak stracić chłopaka w 10 dni :D

1. Bardzo dużo mów naprawdę  dużo dodaj do tego uroczy śmiech "na świnkę"
2. Wydzwaniaj do niego co godzinę sprawdzaj gdzie jest i co robi oczywiście zrób Mu awanturę że poświęca ci za mało czasu
3 "Ojej jaki On słodziutki", "Bym zerwała z Niego te ciuszki" mów o przechodnich  chłopakach przy Nim albo "Popatrz jaki umięśniony, nie to co Ty"
4 Zdrada. Nie dosłownie oczywiście wytykaj chłopakowi że nie odbiera bo jest z inną nie ma Go teraz na fb  bo jest z inną, idzie na imprezę to już napewno Cię zdradza 
5. Płacz i marudź "Nie kochasz mnie, jestem za gruba, nie będę tego jeść co z tego że przed chwilą chciałam i specjalnie biegłeś po to do sklepu, nie chce! wolę czekoladę, oj musze iść pobiegać przez Ciebie przytyję po co kupiłeś mi czekoladę wiesz że jestem na diecie"
6 :''Nie kocham jesteś beznadziejny brzydki nie zasługujesz na mnie wolę innego"
7 Przygarnij do domu kota ewentualnie 7 jednego wciskaj chłopakowi, żyj dla nich mów tylko o nich, każ Mu je kochać i wielbić, niech sprząta jego kuwetę bo pomalowałaś paznokcie niech je karmi Bo one są takie kochane i jak można nie lubić kotków
8 Mów jego znajomych o intymnych sprawach "A Tomek wczoraj skończył po minucie"
9 Nie odbieraj telefonów przez kilka dni nie odpisuj na smsy 
10 "Ale twoja koleżanka jest fajna chętnie bym się z nią umówiła na małe co nie co"
11 Nie doceniaj go
12 Mów że go  nie potrzebujesz i nie chcesz
13 Spotykaj się z kolegami ;)
I co dziewczyny myślicie że chłopak to wytrzyma oczywiście dajcie swoje rady jak sprawić bo to On od Nas odszedł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz